same thing :)

Assalamualaikum semuaaa :D Sihat tak tuh ? Heee~ Nak buat entry niee . Perasan tak , hari hari aku update blog . HAHA , dah tadak keje kan . Nak buat canoo :P 
heyhay :') im very sad now ! erghhh ~ :'( oky sayang .. riniy lapan haribulan satu dueribuduebelas hari paling malang . oh noo0 ~ hari hari kene mara hari hari dipersalah n hari hari buad oam sakit hati . ecece , bukan sengaje buad sape sape mara . h0m ~ saya tau dan teramat lha tauu :D meh sini cepat nak buad pengakuan nyh :'D . saya tak matang dan teramat lha manje sooo sape sape yang de mara aq tuh , im sory kalo kau tegur aq then , aq pulak tade respon .. soo thats mean aq nga mara dengan dye . n satu lagi , saye tak pandai ambik hati oam n jage hati sape sape termasuklha my mom , my dad , my sys , my bro . tapi saya de hati n perasaan jugak bukan tade perasaan .. aq pandai jugak nak mara nak terase pon . tapi saye abaikan :') 


ohh , diri saye nyhh ta larat n letih yang teramat cause diabaikan , disalahkan , dipulaukan .. yeah ! :'D 
saye masih sabar n terus sabar .. :) tapi saye tetap senyum . eceyhh , senyum luaran .. dalaman ? sape tauu ? dalaman tiap tiap hari , tiap tiap masa nangis :'( sokaee larhh .. saye bawak masalah . dan saye tahu ituuu wahai sygs sygs kuu :D . 


oky ! saya tabah kan ? hewhew :') * perasan sorang sorang . HAHA 
tape .. saye seorang yang suka nangis . hee :')


saye sedih woooo ... * mod :: nangis sorang sorang . cunn tak sygs ?


tade pe dah nak tulis . mane mane stalker tuhh . jangan nak perasan kae saye cakap sorang sorang jea . :)
kbaiii . have a nice day , byebye 







No comments:

Post a Comment