:'| manusia cepat berubah .

hye . assamualaikum . :'/

okea , pagi nieyh aku rajin update blog cause semalam sedih gyler .. hurm :[ semalam lerw paling sedih . :'(
okea , memang aku nangis dari semalam sampai pagi nieyh .. tak henti - henti . yeah ! suka buad aku nangis . uem , . hoho ~ kekadang sedih sesangat .. uem , hay kalo tak suke jangan buad aku macam tunggul kayu lha . aku un ada hati n perasaan jugak .. kalo nak jaga hati sorang jea memang lha xbole . awak , bole maki saya :) terima gtuu . uem , kadang - kadang orang yang paling kita sayang lha akan luka kan kita kan ? ryte ? :) i'm still smile . but i can't smile as before .. :'(

hurm , apa aku bole buad . manusia cepat berubah ken ? hey , i need you lha .. :)

hurm .. malas nak pikir . :|

tp sayang awk . :'] tau bila orang maroe kita kan ?

No comments:

Post a Comment